Самоосвіта вчителів МО


Самоосвіта – це безперервний процес саморозвитку та самовдосконалення педагогів. Самоосвіта вчителя є основною формою підвищення професійної педагогічної компетентності, яка складається з удосконалення знань та узагальнення педагогічного досвіду шляхом цілеспрямованої самоосвітньої роботи.

Основні завдання самоосвіти:

- розширення загально-педагогічних і психологічних знань метою удосконалення методів навчання;

- оволодіння досягненнями педагогічної науки, передової педагогічної практики;

- підвищення загальнокультурного та професійного рівня;

- удосконалення теоретичних знань , професійної компетентності;

- оволодіння новими формами, методами, прийомами навчання і виховання учнів;

- вивчення та впровадження в практику передового педагогічного досвіду, новітніх досягнень педагогічної, психологічної науки, нових педагогічних технологій.

Теми самоосвіти вчителів ШМО

Луценко Марина ГеоргіївнаWarm up як засіб активізації навчального процесу.

Івашкевич Інна Володимирівна - "Використання ігрових форм на уроках англійської мови в початковій школі"

Загубелюк Вікторія Олександрівна - "Реалізація особистісно-орієнтованого підходу на уроках іноземної мови"

Пясецька Марина Сергіївна - "Формування критичного мислення молодших школярів"

Дереневич Наталія Юріївна - "Шляхи підвищення ефективності навчання  англійської мови"

Третьякова Ірина Ігорівна - " Навчання аудіюванню учнів середньої школи"



Немає коментарів:

Дописати коментар